Eclipse International gericht op twee van zijn succesvolle merken op de Summer Las Vegas Market in augustus. Ten eerste lanceerde het de Hemingway Adventure Series van Chittenden & Eastman, die opzettelijk doet denken aan de naam Ernest Hemingway.
“Verscheidene van onze belangrijkste retailerpartners erkennen de digitale dynamiek en de merkbekendheid die gepaard gaat met de naam Ernest Hemingway”, zegt Stuart Carlitz, president en chief executive officer van de in North Brunswick, New Jersey gevestigde fabrikant en licentiegroep. “Met meer dan 64 miljoen zoekopdrachten per jaar op het merk, is onze Adventure Series niet alleen een eersteklas, handgemaakte collectie, maar biedt hij ook de mogelijkheid om die online zoekopdrachten om te zetten in verkeer naar de websites van onze retailers.”
De lijn bestaat uit Oeko-Tex 100 gecertificeerde Talalay-latex, handtufting en Belgisch katoenen damast. De modellen, verkrijgbaar in stevig, pluche en pillow-top, beginnen bij populaire prijspunten en breiden zich uit naar een meer luxe segment, volgens een persbericht.
Eclipse heeft ook de Lifetime-collectie opnieuw geïntroduceerd, een groep duurzame matrassen met ultrahoge dichtheid. Gemaakt met 12 ½ gauge binnenvering en ultra-premium schuim, omvat de lijn ook het Eastman House lumbale zone ondersteuningssysteem.
creditSource link