Gouden inzichten in matrasprijzen » Sleep Savvy

Als we in de hoofden van kopers van matrassen kijken, blijkt dat retailers bij veel transacties geld op tafel laten liggen, volgens een BSC-enquête

We zullen het matrasgoud noemen. Het is de geschenk aan detailhandelaren om hen te helpen meer verkopen tegen hogere prijzen te sluiten. En dat zal gouden voordelen opleveren voor hun winkels en websites in de vorm van meer omzet en meer winst.

Het goud glinstert in de inzichten over de prijsstelling van matrassen die we in dit nummer, maar ook in deze column belichten. De belangrijkste feiten: over het algemeen zijn consumenten bereid $ 65 meer uit te geven voor een queensize matras dan voor hun queensize matras. En ze verwachten $ 146 meer te betalen dan ze aan hun huidige queensize matras hebben uitgegeven.

Dit is hetzelfde als het spel van het andere team op het voetbalveld kennen. Het is een groot voordeel voor matrasverkopers om in de hoofden van hun klanten te kijken om hun verwachtingen over de uitgaven voor matrassen te leren kennen.

Ik heb dit op goed gezag. Een van de grootste matrasverkopers van het land vertelde me eens hoe waardevol deze inzichten zijn, omdat ze winkelverkopers het vertrouwen geven om snellere verkoopkansen na te streven.

Onze inzichten in de prijsstelling van matrassen zijn afkomstig van de uitgebreide ronde van consumentenonderzoek die Sleep Savvy dit jaar uitlicht en waarover ik schrijf in mijn columns en in mijn posts op sociale media. Kennis is macht, weet je. En onderzoek van de Raad voor Betere Slaap, de afdeling consumenteneducatie van de International Sleep Products Association, biedt krachtige inzichten in een aantal belangrijke matrasonderwerpen.

Deze prijsinzichten zijn met name belangrijk, omdat ze een aanzienlijk potentieel onthullen om de omvang van verkooptickets te vergroten, een belangrijke zakelijke drijfveer voor alle retailers.

Dat potentieel is groot in de prijscategorie van $ 1.000 tot $ 1.199, waar we het grootste verschil vinden tussen het percentage consumenten dat verwacht die prijzen te betalen voor een queensize matras (14%) en het percentage consumenten dat die prijzen daadwerkelijk betaalt (8 %).

Dat is een grote prestatiekloof. Denk er zo over na: een aanzienlijk aantal consumenten verwacht die prijzen te betalen, maar vindt redenen om dit niet te doen, en de meesten van hen betalen waarschijnlijk lagere prijzen.

De industrie heeft de kans om die consumenten meer redenen te geven om de hogere prijzen te betalen die ze al verwachten te betalen. Waarom? Omdat u krijgt waar u voor betaalt, en een betere matras zorgt voor een betere slaapkwaliteit dan een mindere matras.

Of, om een ​​wijze man te citeren die mijn eigen bestedingspatroon heeft gevormd (bedankt, pa), het loont om kwaliteitsproducten te kopen.

Betere matrassen hebben componenten van hogere kwaliteit dan mindere matrassen. Ze bieden meer duurzaam comfort en hebben vaak extra functies en voordelen, zoals de mogelijkheid om soepel te bewegen met verstelbare bedbodems. RSA’s moeten deze extra functies en voordelen doorlopen, omdat ze pleiten voor een aankoop van beddengoed van meer dan $ 1.000.

Een goed matras is een van de beste investeringen die een consument kan doen. Uit onderzoek van BSC blijkt dat 79% van de consumenten een goede nachtrust als de belangrijkste factor voor hun gezondheid en welzijn beschouwt. Dat is veel hoger dan het percentage consumenten dat gezonde voeding (64%) en lichaamsbeweging (62%) belangrijk vindt voor hun gezondheid. Consumenten die veel geld uitgeven aan gezonde voeding en trendy fitnessapparatuur doen er goed aan ook een deel van hun uitgaven te besteden aan matrassen van topkwaliteit.

En over matrasuitgaven gesproken, het BSC-onderzoek vond ook goed nieuws over matrasprijzen, waarbij bijna de helft van de consumenten zegt dat matrassen redelijk geprijsd zijn voor de waarde die ze bieden.

Ik weet niet hoe het met u zit, maar ik ben die advertenties beu waarin sommige winkeliers praten over hoe duur de meeste matrassen zijn – behalve de matrassen die ze aanbieden natuurlijk. Hier is het antwoord op dat misplaatste idee: een groot aantal consumenten vindt dat onze producten redelijk geprijsd zijn. Goed voor ons.

Lees gerelateerde verhalen

  • King Koil heeft plaatsingen veiliggesteld bij de in Las Vegas gevestigde retailer Best Mattress. De keten met 22 winkels is…

  • In een nieuwe videoserie over onderzoek naar Better Sleep Council vertelt BSC-voorzitter Brent Limer…

  • Casper Sleep Inc. heeft nog een gevestigde retailer toegevoegd aan zijn groeiende groothandelskanaal. Beginnend in…

creditSource link

ZIE JE GEDACHTEN

Leave a reply

Dedirecteurswoning
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
Shopping cart